لذت پزشكي

لذت پزشكي
« تكه هاي شيرين و مفيد از پزشكي،به همراه خاطرات. به اين مكان خوش آمديد. »  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لذت پزشكي و آدرس drreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

امروز سیزدهم فروردین نود و سه و هفت روز است که کشیک بیمارستانم .

 

در سال نو مطابق معمول اول باید پرونده سال قبل خود را ورانداز کنم تا بقول معروف ببینم موفقیتها و کامیابی ها و ناکامیهایم چه بوده است و سپس بقول معروف با درس گرفتن از انها نیم نگاهی به تصمیمات و برنامه های اینده ام در سال نود وسه داشته باشم .

 

 می خواهم بگویم انصافا این بار نمی توان سنت شکنی کرد و باید من رضا به همین ترتیب عمل کنم چون می توان گفت سال نود و دو ونود و سه بستر بزرگترین تحولات زندگیم بوده و خواهد بود و باید از انها یاد کنم و بنویسم و بنویسم که همین تصمیم را هم داشتم و دارم گرچه مشغولیات سال اول رزیدنتی مجال نداد ولی از الان می خواهم شروع کنم.

 

برای شما دوست عزیزم که افتخار می دهید سری به اینجا می زنید ارزوی کامیابی و پیروزی دارم.

 

و در یک جمله می گویم سال نو مبارک .

 

راستی دیشب فرصتی دست داد و در سر میز شام برنامه بسیار جالب کلاه قرمزی را به اتفاق جمعی از دوستان دیدیم و کلی خوش گذشت. باید بگویم افرین به این هنر.

همه پاینده باشید . 




نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:52---14 فروردين 1393

سلام دكتر، خوبيد؟ سال نوى شما هم مبارك باشه. من تو پست قبلى پيام گذاشتم براتون اما فكر كنم چون خصوصيش كردم جواب ندادين بهم.مى خواستم ببينم شما قبلا چه رشته اى قبول شده بودين كه انصراف دادين؟ آخه من هم انصرافيم و خيلى اوضاعم به هم ريخته است، دوست داشتم يكى كه مثل من بوده ولى بالاخره به هدفش رسيده دلداريم بده.ممنون
پاسخ:سلام. احتمالا ایمیل ارسال نکردین و نتونستم جواب بدم. عرضم به حضورتون که سابقه انصراف من طولانیه و از رشته های جراحی و چشم انصراف دادم. اگه به رشته خاصی علاقه شدید دارین پشیمان نمیشید بشرطی که خوندنتونو تعطیل نکنید. براتون ارزوی کامیابی دارم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ] [ ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

اميدوارم اينجا براي همه خوشايند باشد بويژه براي پزشكاني كه عشق به علم پزشكي دارند يعني در هر شرايطي حرفه شان را دوست دوست دارند.خواننده عزيز شما اينجا هم مهمان هستيد و هم ميزبان پس نظرات خودتان را دريغ نكنيد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 47829
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1